Wednesday, April 2, 2014

GiveAway Contest Gila #5: Artikel Pilihan

   KLIK SINI
  
Assalammualaikum w.b.t buat semua pembaca Buasir Otak Contest Gila #5, seperti ahli-ahli contest yang lain Selangit Biru pun tertarik nak join contest ini walaupun Selangit Biru baru je dalam dunia berblogger.Tak kisah apa orang nak kata,nak fikir, This is My Love,My Family,My World.... Artikel Pilihan Selangit Biru ialah salah satu Entry Selangit Biru yang bertajuk 'DIARY ROMEO'. Ianya mengisahkan catatan diari suka duka perasaan  mengenai seekor kucing yang bernama Romeo. Karya ini adalah rekaan dan fantasi Selangit Biru semata-mata.Gambar kucing ini Selangit Biru ambil di Google ye....
GiveAway ini akan ditutup pada hari sabtu, 5 April 2014 pada jam 11.59 pm.
SELAMAT BERCONTEST!!


Semalam..Hari ini & Besok...
Semalam 
Semalam Dia datang..
Semalam  Dia pergi...
Pergi dan datang sesuka hati...
Aku hanya lihat dan memerhati....
Sampai bila Dia akan begini..

Hari ini...
Hari ini..Aku tetap menanti..Menanti dan terus Menanti...
Kehadirannya masih jua belum pasti...
Di mana..Ke mana...Dia pergi...
Masih jua tidak kunjung tiba lagi....
Resah..resah..jiwa ku resah..
terlewatkah Dia...di timpa malangkah dia...
Ahhhh....buntu di fikiran ku....
Ku renung jauh....di sana...kulihat...ku tatap..tajam...
Ehhhmmmm..itu dia kelibat Dia yang ku tunggu...
tanpa mengerti dan memahami aku..
Dia hanya selamba berlalu...
Tinggal Aku terpaku seperti selalu....
Kejammnya dirimu.....

Besok...
Besok..masih adakah lagi dirimu...
Adakah dia akan membuat ku terus menanti lagi...
Adakah dia akan terus membuat aku resah lagi..
Adakah dia akan membuat ku buntu lagi...
Adakah dia akan membuat ku terpaku  lagi..
Atau...
Adakah dia akan menyedari akan kehadiran ku ini...
Sesungguhnya Aku tidak sabar untuk menanti hari esok..
Menanti dan menatap dirimu...
I'm in love with you...


   
ROMEO

2 comments:

  1. menanti bakal cik abe ke? hehehe.. good luck.

    saya pun join, meh la baca artikel saya pulak
    http://masyghulonline.blogspot.com/2014/02/giveaway-contest-gila-buasir-otak.html

    -admin-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks....good luck untuk awak jugak!!..already read and nice artikel.....

      Delete

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...