Wednesday, January 8, 2014

Nice To Meet You....


Hai...Beauty...yang sememangnya beauty...
Pertama kali melhat mu....
Jantung dan hatiku...
berdegup kencang dan laju...
AAaaaahhhhh..sungguh ayu wajahmu...
Beauty..Oh..Beauty....
Nice To Meet You.....

Ungkapan dan ucapan ini ... ingin sekali Aku nyatakan kepadamu..
Namun apakan daya ku...
Aku seorang insan yang amat pemalu...
namun pengajaran lalu banyak mempengaruhiku..
cukuplah..cukuplah kesedihan dan kekecewaan itu...
Sesungguhnya Aku tidak mahu merasainya lagi....

Beauty...Aku berjanji..Akan ku ubah caraku...
Akan Aku luahkan isihatiku kepadamu...
Akan Aku kuatkan langkah kakiku untuk menghadapimu..
Agar aku dapat menerima cinta , kasih dan sayangmu..
Beauty..oh..Beauty....
Nice To Meet You...
Pasti akan ku luahkan jua padamu...


Aaahhhhhhh.....Datanglah Keberanian..
Berilah kekuatan...
Berilah semangat...
Agar Aku dapat memenuhi kehendak hatiku ini...

Aku berjanji..akan ku ku nanti mu di sini...
Akan kuluahkan segalanya..
Kau tunggu Beauty...
Aku pasti
Aku pasti...
Aku pasti..
Aku pasti dan yakin..
Akan ku ucapkan jua....
Nice To Meet You Beauty.......



No comments:

Post a Comment

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...