Sunday, March 30, 2014

PADAMU YA ALLAH !!!

Di saat keresahan ku ini..Aku bermohon kepada Mu Ya Allah...
Kau hilangkanlah kegusaranku..keresahanku..kegelisahanku..kesedihanku..kekecewaanku..kehampaanku..kelukaanku..
Tiapkali ku Aku bermohon dan terus berdoa...
Aku percaya dan yakin akan kebesaranmu Ya Allah....

Aku sedar jua ini adalah ujian buat hambamu yang Engkau kasihi dan sayangi..
Aku juga sedar Engkau tidak akan mengguji kesabaran hambamu melebihi kesabaran hambamu...
Aku sedar jua Ya Allah..segala ujianmu ini mempunyai rahmat dan hikmah di sebaliknya...
Ya Allah Aku Redha dan Ihklas menghadapi ujian mu ini....

Walaupun airmata dan tanggisan ini tidak bermakna buat dirinya..
Walaupun kasih dan sayang ini sudah tiada di dalam dirinya..
Walaupun cinta dan jiwa ini sudah tiada di dalam hatinya..
Aku Terima dan Redha Ya Allah...
Sesungguhnya Aku sedar biarlah Aku kehilangan kasih..jiwa...hati...dan cintanya...
JANGANKAN Aku kehilangan kasih...jiwa..hati dan cintaMU Ya Allah...

Aku hanya memohon hanya...
PADAMU YA ALLAH !!!
Berilah sedikit cintamu kepada ku...
Berilah Hidayah dan Nur Mu kepada ku Ya Allah...
PADAMU YA ALLAH!!!
Aku memohon dan meminta.....
Hanya PADAMU YA ALLAH!!!


No comments:

Post a Comment

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...