Tuesday, December 3, 2013

It's Me..It's You..Its Who...

Siapa itu.....
It's me..It's me...
Romeo..kucing hensem di malaya ini...
Setia ku ..adakah hanya padanya yang satu...





Siapa itu...
It's you..It's you...
Juliet..kucing cun di malaya ini...
Cintaku yang tidak pernah kau tahu...
Sehingga kau terus berlalu pergi meninggalkan Aku...
Dan Aku kecewa di satu sudut di situ....

Siapa itu...
It's who..It's who..
Beauty..kucing yang membuat jiwa dan hatiku bergetar...berdegup kencang...
Ahhhhhhh.....
Siapa itu..siapa itu..
Who make me feel love again...
Who are you...??? Who are you...??Beauty.....!!!!!

Adakah hati dan jiwa ku telah beralih arah....
Adakah cinta ku sudah berubah...
Cinta pertama just only one side...
Bersalah kah Aku...Curangkah Aku..Khianatkah Aku...
Pada dia...Pada cinta itu...yang tidak pernah mendapat balasan darimu...

AAhhhhhh...Aku tidak mampu melawan hati ini..
Aku tidak mampu melawan jiwa ini..
Aku tidak mampu melawan naluri ini..
Aku tidak mampu melawan fikiran ini..
Aku tidak mampu melawan perasaan ini....

Maafkan Aku...Maafkan Aku..Juliet...
Hatiku..jiwaku..naluriku..fikiranku..perasaanku...dan cintaku...
Cintaku kini hanya pada si Beauty....
Si beauty yang telah membuka pintu hatiku..
Mengisi kekosongan cintaku...

Selamat Tinggal Juliet...
Selamat Tinggal Cinta lalu...
Selamat Tinggal Kenangan itu...
Selamat Tinggal....
Aishiteru...Mahal kita..Sarang Heyo..Wo aini..Aku Cinta Padamu..I Love You...
Hanya ungkapan yang tidak pernah ku ucapkan pada mu....
Selamat Tinggal......................................................




No comments:

Post a Comment

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...