Wednesday, June 26, 2013

I MISS YOU..AKU RINDU PADAMU

Hari-hari yang ku lalui terlalu lama Aku rasakan...
Jiwa dan perasaan ku kosong...hampa..kecewa...
Kasih ku hanyalah bertepuk di sebelah tangan..
Di saat ku melihat Dirimu berada di sampingnya...
Luruh seluruh jiwaku...lemah-longlai langkahku..tidak bermaya....


Inikah ujian cinta.....???
Inikah pahitnya cinta.....???
Inikah seksanya cinta....???
Inikah sengsaranya cinta..???
Inikah di namakan racun cinta...???

Tatkala rindu datang menjelma.....

Tatkala hati meronta ingin bertemu dengannya..
Tatkala mata ingin bertentang mata...
Tatkala mulut ingin berbicara....
Menyatakan Aku Cinta PadaMu...
Menyatakan Aku Amat MerinduiMu...

Sesungguhnya Hanyalah Dirimu yang bertahta di hatiku....
Satu-satunya hanya Dirimu.....

Tapi......
Mana Mungkin.....
Aku mampu menyatakan semua ini....
Aku hanya mampu berfantasi di dalam Dunia Ku sendiri....
Di Dunia Realiti...Dirimu terlalu jauh dariku...
Dan Aku hanya melihat dirimu di satu sudut tiada siapa yang menyedari akan kehadiran dan kewujudan ku......
Hadirku hanya untuk Melihat Mu....

Kerna.....
Aku cinta Pada Mu...
I Miss You...Aku Rindu Pada Mu.......


No comments:

Post a Comment

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...