Thursday, February 21, 2013

Diary... Aku Romeo

Semalam..Hari ini & Besok...
Semalam 
Semalam Dia datang..
Semalam  Dia pergi...
Pergi dan datang sesuka hati...
Aku hanya lihat dan memerhati....
Sampai bila Dia akan begini..

Hari ini...
Hari ini..Aku tetap menanti..Menanti dan terus Menanti...
Kehadirannya masih jua belum pasti...
Di mana..Ke mana...Dia pergi...
Masih jua tidak kunjung tiba lagi....
Resah..resah..jiwa ku resah..
terlewatkah Dia...di timpa malangkah dia...
Ahhhh....buntu di fikiran ku....
Ku renung jauh....di sana...kulihat...ku tatap..tajam...
Ehhhmmmm..itu dia kelibat Dia yang ku tunggu...
tanpa mengerti dan memahami aku..
Dia hanya selamba berlalu...
Tinggal Aku terpaku seperti selalu....
Kejammnya dirimu.....

Besok...
Besok..masih adakah lagi dirimu...
Adakah dia akan membuat ku terus menanti lagi...
Adakah dia akan terus membuat aku resah lagi..
Adakah dia akan membuat ku buntu lagi...
Adakah dia akan membuat ku terpaku  lagi..
Atau...
Adakah dia akan menyedari akan kehadiran ku ini...
Sesungguhnya Aku tidak sabar untuk menanti hari esok..
Menanti dan menatap dirimu...


I'm in love with you...

1 comment:

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...