Friday, April 20, 2012

LUAHAN KASIH SELANGIT BIRU

Indahnya bak Selangit Biru di awan..perasaan kegembiraan terpancar bersinar keceriaan...Aku tetap Aku..punya rasa ..identiti..aku yang tersendiri..siapa Aku..??? Aku adalah aku... salah seorang insan di dunia ini yang lahir bagi meneruskan generasi keturunan keluarga ku... Aku Bahagia...??? Bahagia sekali mempunyai suami dan ank2 yg penyayang....Sungguh bertuah kehidupan ini..walaupun sebelum ini terlalu byk dugaan yg menguji ku...namun ku terima dgn redha..Suamiku adalah tunggak & tulang belakangku..dialah segalanya...kasih & sayangnya tidak pernah putus & luak buatku.....Ank2 adalah Anugerah yg tidak terhingga dari Illahi buat insan kerdil sprt ku ini....Walaupun kadangkala badai dtg menerjah...ombak dtg menghempas..sudah suratan stp kebahagiaan pasti ada cabaran...namun harus di harungi & tempuhi dgn berani....Pengorbanan & ketabahan suamiku byk mengajar & mendewasakan aku yg serba kekurangan ini...Buat suami tercinta .. Ayg amat myintaimu & Ank2 tersayang....kasih ibu tidak pernah luntur..kalianlah permata hati ibu.........HASHHASZ SELANGIT BIRU...........




No comments:

Post a Comment

PANAS OH PANAS !!!

                                                                      Aduhai..kesiannya anak Selangit Biru yang sorang nie..Hasdi atau l...